Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 27 квітня 2018 р.

Навчання у НВК "Оболонь" (моя власна думка)

Насамперед навчання для мене повинно бути комфортним, адже як можна вчитися коли тобі не комфортно, не вдобно, тебе оточують погані і не приємні для тебе люди, ти просто не можеш зконцентруватися на контрольній чи просто на уроці. В цьому році нам зробили ремонт у роздягальнях.



Результат пошуку зображень за запитом "нвк оболонь"На мою думку навчання у НВК досить комфортне і я так кажу не для того щоб показати себе якоюсь правильною, мені справді комфортно вчитись, в школі я почуваю себе спокійно і врівноважено. Дорогі учні, якщо вам не комфортно або вас хтось кривдить НЕ МОВЧІТЬ це насамперед ваша освіта і ваші знання. Ви ходите в школу щоб спілкуватися, вчитися, розширювати свій кругозір, а не терпіти вчителів чи однокласників. Поміркуйте! Життя стане простіше!


Вчителі у НВК мають хороші знання і багато досвіду, вони завжди тобі допоможуть! Саме викладання і предмети я б змінила, але це залежить не від школи, а від системи освіти в Україні.

Дизайн школи мені подобається, звичайно є недоліки, але це залежить від бюджету.

Їжа чесно кажучи мені не подобається, новий ремонт у їдальні мені сподобався,стало дуже просторо.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Захист проекту:" Європейський вибір України. Діалог культур" 11-А клас